PawnoTürk

RAGE:MP => RAGE:MP Anlatımlar => Konuyu başlatan: casper - Eylül 08, 2025, 12:48:07 ÖÖ

Başlık: RedAge RP Modundaki (PD Beacon) Polis Bariyerleri
Gönderen: casper - Eylül 08, 2025, 12:48:07 ÖÖ
PD'nin (veya eklemek istediğiniz herhangi birinin) suç mahalli veya başka bir şey için işaretler yerleştirmesine izin veren basit bir kod var...
Bunu Commands.cs'ye bir yere yapıştırın ve oyunda işaret koymak için "/bc" komutunu kullanın.
[Command("bc")]
        public static void CMD_bc(Client player)
        {
            try
            {
                if (Main.Players[player].FractionID != 7) return;
                if (Main.Players[player].FractionLVL < 5) return;
                if (player.Dimension != 0) return;

                if (player.HasData("PDOBJECT"))
                {
                    var beacon = NAPI.Data.GetEntityData(player, "PDOBJECT");
                    try
                    {
                        NAPI.Entity.DeleteEntity(beacon);
                        NAPI.ColShape.DeleteColShape(player.GetData("PDOBJECTSHAPE"));
                        NAPI.Data.ResetEntityData(player, "PDOBJECT");
                    }
                    catch
                    {

                    }
                }
                else
                {
                    var beacon = NAPI.Object.CreateObject(10928689, player.Position - new Vector3(0, 0, 1.0), new Vector3(0, 0, 0), 255, 0);
                    var beaconShape = NAPI.ColShape.CreateCylinderColShape(player.Position - new Vector3(0, 0, 1.0), 1, 2, 0);
                    beaconShape.OnEntityEnterColShape += (s, e) =>
                    {
                        if (!Main.Players.ContainsKey(e)) return;
                        e.SetData("PDOBJECT", beacon);
                        e.SetData("PDOBJECTSHAPE", beaconShape);
                    };
                    beaconShape.OnEntityExitColShape += (s, e) =>
                    {
                        if (!Main.Players.ContainsKey(e)) return;
                        e.ResetData("PDOBJECT");
                    };
                }
            }
            catch
            {

            }
        }