Spawn Bölgelerinde Silah Engelleme

Başlatan casper, Nisan 11, 2020, 05:35:02 ÖS

« önceki - sonraki »

casper





Açıklama:

Bu sistem sayesinde spawn kill yapan oyuncuları kolay bir şekilde engelleyebilirsiniz.

Oyuncu spawn olduğu an silahları yedek alınır ve silinir. Spawn bölgesinden ayrılınca otomatik olarak yedeklenen silahlar tekrar verilir.

Eğer oyuncu spawn bölgesinde silah alır ve sıkarsa silahı silinir ve oyuncunun canı azalırsa azalan canı sistem tarafından otomatik geri verilir.




Resimler:





Kullanım:

Kullanımı çok basittir.

Includelerin kısmına:

#include <SBSY>[/pawn][/center]

[center][color=limegreen]Ekleyin, sonra;[/color][/center]

[center][pawn]public OnGameModeInit()
{

Hemen altına şu şekilde kodlarımızı ekliyoruz.

n_sBolgeOlustur(Float:_n_minx, Float:_n_miny, Float:_n_maxx, Float:_n_maxy);




Ayarlar:





Not:

Oyun içinden bölge silmek isterseniz şu komutu kullanın:

CMD:bolgesil(playerid, params[])
{
n_sBolgeSil(playerid, params[0]);
return 1;
}

Sistem çok fazla test edilmemiştir, bug çıkarsa bildirin.







Melek


WillFlindy