Ana Menü

Son İletiler

#81
GTA 5 Destek / GTA 5’te Nadir Bulunan Araçl...
Son İleti Gönderen casper - Nisan 12, 2020, 11:13:14 ÖÖ

Oyunda nadir olarak bulunan, belkide çoğunu henüz görmediğimiz birçok araç mevcut. Bu nadir bulunan araçların nerede olduğunu, konumlarını belirten haritayı sizinle paylaşıyoruz. 🙂


Kaynak:GTATR

#82
GTA 5 Haberleri Ve Güncellemeler / Rockstar Games Koronavirüs İçi...
Son İleti Gönderen casper - Nisan 12, 2020, 11:09:47 ÖÖ

Bilindiği üzere Çin‘in Wu-han eyaletinde Aralık ayında ortaya çıkan Corona Virüsü, şuan tüm düyanın en büyük problemi haline geldi. Önceki Corona sınıfındaki virüslerden farklı olarak mutasyon geçirmiş ve 4 ay geçmesine rağmen halen bir kesin tedavisi bulunamamıştır. Yeni ismi ile COVID-19, diğer virüs ailelerinden farklı olarak çok hızlı bulaşıcı özelliği bulunmakta ve çok çabuk tesir gösterip vücut direncini kolaylıkla kırdığı için hiç bir devlet, hiç bir uluslararası örgüt ve hatta dünya sağlık örgütü dahi önünü alamıyor. COVID-19 virüsü, çok hızlı yayıldığı ve etkisini hemen gösterip vücut direncini kırdığı için, Çin başta olmak üzere Avrupa, Amerika ve Güney Doğu Asya’daki birçok ülkenin sağlık sistemlerini zorladı ve zorlamakta. Ani salgın ve vaka patlaması nedeniyle bir çok ülke, sokağa çıkma yasağı ilan etti ve insanlara ikinci bir emre kadar evde kalmalarını tavsiye etti. Çöken sağlık sistemleri ve ekonomik kriz nedeniyle bir çok ülkede hükümetler, büyük şirketler ve sivil toplum örgütleri önderliğinde çeşitli yardım kampanyaları oluşturuldu, ülkelerin sağlık sistemlerine ekstra haklar tanındı. Bu doğrultuda Koronavirüs yaşandığı ülkelerde, sağlık harcamalarına yapılan harcamalar çok arttı.

İnsanlar evde kaldıkları süre boyunca dijital dünyadaki piyasaların hareketliliği daha da arttı, insanlar teknolojik imkanları sonuna kadar kullanmaya başladı. Bu süre boyunca bilgisayar oyunlarına talepler yükseldi ve bir çok oyun indirme programlarından ücretli veya ücretsiz oyunlara ilgi önemli ölçüde arttı.



Geçtiğimiz günlerde Rockstar Games‘in koronavirüs önemleri aldığını ve ofislerini kapattığını yazmıştık, Rockstar Games dün ise sosyal medyada yeni bir açıklama yaparak, COVID-19 ile mücadelede elini taşın altına koyacaklarını belirttiler. Bu doğrultuda, GTA: Online ve Red Dead Redemption Online oyun içi satın alımlardan elde edilen gelirlerin 5% (yüzde beş) kadarını, COVID-19 ile mücadele eden çeşitli ülkelere bağışlama kampanyası başlattı. Rockstar Games, başta Amerika, İngiltere ve Hindistan gibi vaka sayılarının durdurulamadığı bir çok ülke olmak üzere, elde edeceği gelirlerin yüzde beşini buralardaki sağlık harcamalarına bağışlayacak. Rockstar firması, yapılacak bu bağışların, sağlık örgütlerine doğrudan maddi ve nakdi olarak aktarılacağını ve bu fonların en doğru şekilde kullanılacağını belirtti.
Kaynak:GTATR
#83
GTA 5 Haberleri Ve Güncellemeler / GTA Online’da Bu Hafta Gökyü...
Son İleti Gönderen casper - Nisan 12, 2020, 10:59:11 ÖÖ


Stockpile'da, Los Santos ve Blaine County'nin üzerindeki gökyüzü, jet dumanlarıyla dağılmış ateş kırmızısı izlerin parıltısıyla coşuyor. Kokpitin içine dalarken, ganimet kazanırken ve güvenli bir şekilde ekibiniz ile üsse geri dönerken bu haftaki Üçlü Ödülleri kazanın.

Havadaki kargaşanın çeşitleri elbette bunlarla sınırlı değil. Jobs menüsünden Versus seçeneğini seçtikten sonra Air Force Zero hedefine saldıracağını mı yoksa onu koruyacağını mı seçebilirsin. Tabii tüm bunları yaparken 3x GTA$ ve RP sizin olacak! Ayrıca bir Lazer jetinin arkasına atlayıp Top Fun’daki bir kaçakçı takımını vurarak Üçlü Ödüller kazanacaksınız.

Gözü yükseklerde olanlar için karaborsadaki satışlarda herhangi bir Smuggler’s Run Sell görevini 15 Nisan'a kadar yapıp iki katı kazanç sağlayabilirsiniz.

GTA$ Hediyesi

Bu ay boyunca tüm GTA Online oynayanlara 500.000$ hediye verdiğimizi de unutmayın. GTA Online'a girin ve oynayın, GTA $ yedi gün içinde otomatik olarak Maze Bank hesabınıza gönderilir.

J Lager Bira Şapkası

Bu hafta içinde 10 tane günlük görevi tamamlayın ve J Lager Bira şapkasını 1.000.000$ ile birlikte ücretsiz olarak kazanın!

Hava İndirimleri

Nervous Ron ile bir araya gelip hava karaborsalarındaki mallarınızı satmak ve işleriniz için uygun bir alana ihtiyacınız olacak. Tüm hangarlar ve ilgili yükseltmeler bu hafta indirimli olarak yeni alanınızı süslemek için birkaç uçan canavarla birlikte sizi bekliyor olacak.

Hangar, hangar düzenlemeleri ve eklentilerde %60 indirim!

LSIA Hangar A17, LSIA Hangar 1, Fort Zancudo Hangar 3499, Fort Zancudo Hangar 3497, Fort Zancudo Hangar A2, Hangar Stilleri, Aydınlatma, Zemin Grafikleri, Ofis Mobilyaları, Yaşam Alanları ve Atölyeleri içerir.

Buzzard Saldırı Helikopteri’nde % 50 İndirim

P-996 LAZER’de %60 İndirim

Araç İndirimleri

Eğer yerde kalmayı tercih ediyorsanız Los Santos'ta en çok satılan araçlardan % 50'sini almak için Legendary Motorsport'u ziyaret edin.

Principe Deveste Eight %50 İndirim


Benefactor Schlagen GT %50 İndirim


Twitch Prime İndirimleri

Twitch Prime ve Rockstar Games Social Club hesaplarını bağlayan Twitch Prime üyeleri Arena ZR380 ve MTL Cerberus'un tüm stillerinden % 75 indirim alacak. Bunlara ve gelecekteki avantajlara erişim sağlamak için Twitch Prime'ı ziyaret edin ve kaydolun.
Önümüzdeki haftalarda GTA Online güncellemeleriyle ilgili daha fazla ayrıntı, en son özel etkinlikler, bonuslar ve indirimler için Social Club Etkinlikleri sayfasını ziyaret edin.

Ayrıntılar ve sınırlamalar için Rockstar Desteğe ulaşabilirsiniz.

Kaynak: GTAMulti
#84
SA:MP Mod Galerisi / [Anlatım] Basit Bir Plugin Olu...
Son İleti Gönderen casper - Nisan 11, 2020, 05:36:33 ÖS


Neler Lazım ?

* Microsoft Visual Studio 2010 veya daha üstü bir sürüm
* SA:MP Plugin SDK dosyaları


SA:MP Plugin SDK Dosyalarını Nereden İndirebilirim ?

Buraya tıklayarak gerekli dosyayı indirebilirsiniz.


Her şey hazırsa başlayalım:

1: Microsoft Visual Studio 2010 açalım.
2: New Project tıklayalım.
3: Sol taraftan Visual C++ seçelim.
4: Önümüzdeki ekrandan Win32 Console Application seçelim ve projemize isim verelim.


5: Şimdi önünüze bir ekran gelecek. Next basın.
6: Burada Application Type: DLL seçiyoruz. Additional options kısmından da Empty project seçip Finish diyoruz.


7: Şimdi sağ tarafta Solution Explorer kısmından Yazmış olduğunuz plugin ismine sağ tıklayın.
8: Sağ tıkladıktan sonra > Add > New Filter tıklayın.
9: Bir klasör oluşacak. İsmini SDK yazın.



10: Şimdi > Belgelerim > Visual Studio xxxx > Projects > Yazdığınız Plugin İsmi > gelin.
11: SDK adında bir klasör oluşturun.


12: Şimdi Visual Studio gelelim ve SDK klasörümüzün içine indirmiş olduğumuz dosya ve klasörü sürükleyelim.



13: Tekrardan Plugin İsmine sağ tıklayıp > Add > New Item tıklayın.
14: Önümüzdeki ekrandan Code tıklayın. Ordan Module-Definiton File (.def) tıklayıp Add basın.



15: Şimdi ekranınızda tek LIBRARY yazacak. Onu silip aşağıda verdiğim kodu ekleyip CTRL + S yapın.

LIBRARY "Yazdığınız Plugin İsmi"
EXPORTS
Supports
Load
Unload
AmxLoad
AmxUnload

   

16: Tekrardan Plugin İsmine sağ tıklayıp > Add > New Item tıklayın.
17: Önümüzdeki ekrandan Code tıklayın. Ordan C++ File (.cpp) tıklayıp Add basın.



18: Şimdi > Project > Plugin İsmi Properties... > tıklayalım.


19: Burada Module Definition kontrol edeceğiz. Bunun için,
20: Configuration Properties > Linker > Input tıklayalım ve sağ tarafta Module Definition File: Source.def olup olmadığını kontrol edelim.
21: Eğer Source.def ise tamam basalım.


22: Şimdi Source.cpp açıp şu kodları yazalım.

#include "..\SDK\amx\amx.h"
#include "..\SDK\plugincommon.h"


typedef void(*logprintf_t)(char* format, ...);


logprintf_t logprintf;
extern void *pAMXFunctions;


cell AMX_NATIVE_CALL Topla(AMX* amx, cell* params)
{
return params[1] + params[2];
}

cell AMX_NATIVE_CALL Cikar(AMX* amx, cell* params)
{
return params[1] - params[2];
}

cell AMX_NATIVE_CALL Bol(AMX* amx, cell* params)
{
return params[1] / params[2];
}

cell AMX_NATIVE_CALL Carp(AMX* amx, cell* params)
{
return params[1] * params[2];
}

PLUGIN_EXPORT unsigned int PLUGIN_CALL Supports()
{
return SUPPORTS_VERSION | SUPPORTS_AMX_NATIVES;
}

PLUGIN_EXPORT bool PLUGIN_CALL Load(void **ppData)
{
pAMXFunctions = ppData[PLUGIN_DATA_AMX_EXPORTS];
logprintf = (logprintf_t)ppData[PLUGIN_DATA_LOGPRINTF];

logprintf("\n ========================\n");
logprintf("       Plugin Açıldı !     \n");
logprintf("   ========================\n");
return true;
}

PLUGIN_EXPORT void PLUGIN_CALL Unload()
{
logprintf("\n ========================\n");
logprintf("      Plugin Kapatıldı     \n");
logprintf("   ========================\n");
}

AMX_NATIVE_INFO PluginNatives[] =
{
{ "Topla", Topla },
{ "Cikar", Cikar },
{ "Bol", Bol },
{ "Carp", Carp },
{ 0, 0 }
};

PLUGIN_EXPORT int PLUGIN_CALL AmxLoad(AMX *amx)
{
return amx_Register(amx, PluginNatives, -1);
}


PLUGIN_EXPORT int PLUGIN_CALL AmxUnload(AMX *amx)
{
return AMX_ERR_NONE;
}


23: Eğer böyle gözükürse, her şey sıkıntısız olmuş demektir.


24: Şimdi F5 basalım ve Pluginimiz (.dll) oluşsun.
25: Burada Yes basıyoruz.


26: Eğer aşağıda ki resim gibi sonuç aldıysanız, plugininiz hazır demektir. (Build kısmının 1 olması gerek)


27: Şimdi > Belgelerim > Visual Studio xxxx > Project > Plugin İsmi > Debug > PluginIsmi.dll kopyalayın.


28: Kopyaladığınız plugini serverinizin plugins klasörünün içine atın ve server.cfg düzenleyin.
29: Şimdi include dosyamızı oluşturalım.

native Topla(nTopla1, nTopla2);
native Cikar(ncikar1, ncikar2);
native Bol(nBol1, nBol2);
native Carp(nCarp1, nCarp2);



30: Modunuzu açın ve #include <IncludeIsmi> girin.
31: Şimdi modunuzun main() kısmına gelin ve şu kodları yapıştırıp F5 basın.

main()
{
printf("\n========== PLUGIN TEST ========== \n");
printf(" Toplama: %d", Topla(10, 10));
printf(" Çıkar: %d", Cikar(10, 5));
printf(" Böl: %d", Bol(10, 2));
printf(" Çarp: %d\n", Carp(20, 2));
printf("========== PLUGIN TEST ========== \n");
}



32: Şimdi modumuzu çalıştıralım ve sonuçlara bakalım.

33: Ve sonuç, takıldığınız yerler olursa yorumlarda belirtebilirsiniz.

#85
SA:MP Mod Galerisi / Spawn Bölgelerinde Silah Engel...
Son İleti Gönderen casper - Nisan 11, 2020, 05:35:02 ÖS




Açıklama:

Bu sistem sayesinde spawn kill yapan oyuncuları kolay bir şekilde engelleyebilirsiniz.

Oyuncu spawn olduğu an silahları yedek alınır ve silinir. Spawn bölgesinden ayrılınca otomatik olarak yedeklenen silahlar tekrar verilir.

Eğer oyuncu spawn bölgesinde silah alır ve sıkarsa silahı silinir ve oyuncunun canı azalırsa azalan canı sistem tarafından otomatik geri verilir.




Resimler:





Kullanım:

Kullanımı çok basittir.

Includelerin kısmına:

#include <SBSY>[/pawn][/center]

[center][color=limegreen]Ekleyin, sonra;[/color][/center]

[center][pawn]public OnGameModeInit()
{

Hemen altına şu şekilde kodlarımızı ekliyoruz.

n_sBolgeOlustur(Float:_n_minx, Float:_n_miny, Float:_n_maxx, Float:_n_maxy);




Ayarlar:





Not:

Oyun içinden bölge silmek isterseniz şu komutu kullanın:

CMD:bolgesil(playerid, params[])
{
n_sBolgeSil(playerid, params[0]);
return 1;
}

Sistem çok fazla test edilmemiştir, bug çıkarsa bildirin.






#87
SA:MP Mod Galerisi / Sırtta silah gözükme sistemi
Son İleti Gönderen casper - Nisan 11, 2020, 05:32:07 ÖS



Modun Başına

#define ARMEDBODY_USE_HEAVY_WEAPON                      (false)

static
        armedbody_pTick[MAX_PLAYERS];



OnPlayerUpdate

if(GetTickCount() - armedbody_pTick[playerid] > 113){ //prefix check itter
                new
                        weaponid[13],weaponammo[13],pArmedWeapon;
                pArmedWeapon = GetPlayerWeapon(playerid);
                GetPlayerWeaponData(playerid,1,weaponid[1],weaponammo[1]);
                GetPlayerWeaponData(playerid,2,weaponid[2],weaponammo[2]);
                GetPlayerWeaponData(playerid,4,weaponid[4],weaponammo[4]);
                GetPlayerWeaponData(playerid,5,weaponid[5],weaponammo[5]);
               #if ARMEDBODY_USE_HEAVY_WEAPON
                GetPlayerWeaponData(playerid,7,weaponid[7],weaponammo[7]);
               #endif
                if(weaponid[1] && weaponammo[1] > 0){
                        if(pArmedWeapon != weaponid[1]){
                                if(!IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,0)){
                                        SetPlayerAttachedObject(playerid,0,GetWeaponModel(weaponid[1]),1, 0.199999, -0.139999, 0.030000, 0.500007, -115.000000, 0.000000, 1.000000, 1.000000, 1.000000);
                                }
                        }
                        else {
                                if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,0)){
                                        RemovePlayerAttachedObject(playerid,0);
                                }
                        }
                }
                else if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,0)){
                        RemovePlayerAttachedObject(playerid,0);
                }
                if(weaponid[2] && weaponammo[2] > 0){
                        if(pArmedWeapon != weaponid[2]){
                                if(!IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,1)){
                                        SetPlayerAttachedObject(playerid,1,GetWeaponModel(weaponid[2]),8, -0.079999, -0.039999, 0.109999, -90.100006, 0.000000, 0.000000, 1.000000, 1.000000, 1.000000);
                                }
                        }
                        else {
                                if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,1)){
                                        RemovePlayerAttachedObject(playerid,1);
                                }
                        }
                }
                else if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,1)){
                        RemovePlayerAttachedObject(playerid,1);
                }
                if(weaponid[4] && weaponammo[4] > 0){
                        if(pArmedWeapon != weaponid[4]){
                                if(!IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,2)){
                                        SetPlayerAttachedObject(playerid,2,GetWeaponModel(weaponid[4]),7, 0.000000, -0.100000, -0.080000, -95.000000, -10.000000, 0.000000, 1.000000, 1.000000, 1.000000);
                                }
                        }
                        else {
                                if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,2)){
                                        RemovePlayerAttachedObject(playerid,2);
                                }
                        }
                }
                else if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,2)){
                        RemovePlayerAttachedObject(playerid,2);
                }
                if(weaponid[5] && weaponammo[5] > 0){
                        if(pArmedWeapon != weaponid[5]){
                                if(!IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,3)){
                                        SetPlayerAttachedObject(playerid,3,GetWeaponModel(weaponid[5]),1, 0.200000, -0.119999, -0.059999, 0.000000, 206.000000, 0.000000, 1.000000, 1.000000, 1.000000);
                                }
                        }
                        else {
                                if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,3)){
                                        RemovePlayerAttachedObject(playerid,3);
                                }
                        }
                }
                else if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,3)){
                        RemovePlayerAttachedObject(playerid,3);
                }
               #if ARMEDBODY_USE_HEAVY_WEAPON
                if(weaponid[7] && weaponammo[7] > 0){
                        if(pArmedWeapon != weaponid[7]){
                                if(!IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,4)){
                                        SetPlayerAttachedObject(playerid,4,GetWeaponModel(weaponid[7]),1,-0.100000, 0.000000, -0.100000, 84.399932, 112.000000, 10.000000, 1.099999, 1.000000, 1.000000);
                                }
                        }
                        else {
                                if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,4)){
                                        RemovePlayerAttachedObject(playerid,4);
                                }
                        }
                }
                else if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,4)){
                        RemovePlayerAttachedObject(playerid,4);
                }
               #endif
                armedbody_pTick[playerid] = GetTickCount();
        }



Modun en altına

stock GetWeaponModel(weaponid)
{
        switch(weaponid)
        {
            case 1:
                return 331;

                case 2..8:
                    return weaponid+331;

        case 9:
                    return 341;

                case 10..15:
                        return weaponid+311;

                case 16..18:
                    return weaponid+326;

                case 22..29:
                    return weaponid+324;

                case 30,31:
                    return weaponid+325;

                case 32:
                    return 372;

                case 33..45:
                    return weaponid+324;

                case 46:
                    return 371;
        }
        return 0;
#88
SA:MP Mod Galerisi / Dinamik Soygun Sistemi[Türkçel...
Son İleti Gönderen casper - Nisan 11, 2020, 05:28:59 ÖS
Merhabalar bugün SAMP'ın ana forumunda gördüğüm ve beğendim bir sistemin kendim tarafınca Türkeçeleştirip sizlere paylaşma gereksiniminde bulundum,genellikle roleplay serverlerinde öneririm.
Resimler:
http://i.imgur.com/3HaHl4H.png
http://i.imgur.com/pdUe3pE.png
http://i.imgur.com/lsWEVsB.png
http://i.imgur.com/x3QpE5Z.png
http://i.imgur.com/6F3kFhu.png
http://i.imgur.com/pDcPF0Y.png

NOT:fotoğraftakiler farklı dil olabilir,kullandığınızda Türkçedir.
NOT:çok ufak İngilizce yazıları değiştirmemiş olabilirim ama çok küçük ihtimal.

İndirmeLink https://s2.dosya.tc/server10/ugns6g/Dinamik_Soygun_Sistemi_By_Tony.rar.html
VirusTotal https://www.virustotal.com/gui/file/9dc46b58f3e6b76646e893c8ce6b6161265870016f92d7f9ba62552f0f3ccb2a/detection
#89
Tartışma ve Sohbet Alanı / Ynt: Üstteki üyenin profil fot...
Son İleti Gönderen casper - Nisan 11, 2020, 12:18:37 ÖS
7
#90
Tartışma ve Sohbet Alanı / Ynt: En sevdiğiniz film repliğ...
Son İleti Gönderen casper - Nisan 11, 2020, 12:18:26 ÖS
Naber yürüyen cinsellik